poniedziałek, 3 września 2012

Rozdział 3 .

Rozdział 3 :

*oczami Julie *
Tej nocy nie dane mi było zaznać zbyt wiele snu . Choć nie spałam, wstałam równo z budzikiem czyli o 3.00.
Jak codziennie wzięłam prysznic, ostatni raz w moim domu i ubrałam wybrane dzień wcześniej ciuchy .W międzyczasie wysłałam sms'a do Patty .Wyszłam na balkon, by po raz ostatni spojrzeć na piękną Warszawę. Na dworze było jeszcze ciemno. W oddali słychać było muzykę . Mogłabym tak stać i myśleć wieki, ale było dość chłodno i miałam mało czasu , więc wróciłam do pokoju . Bus, który przewozi meble na lotnisko już stał pod domem . Zaniosłam walizki do przedpokoju, były tam też torby moich rodziców . Jadłam śniadanie i patrzyłam jak dwóch mężczyzn wynosi meble z mieszkania . Po jakimś czasie zorientowałam się, że dom jest już całkiem pusty . Była godzina 4.30 . Wyszłam z domu i poszłam jeszcze do ogrodu . Pobujałam się na huśtawce i ze łzami w oczach wróciłam do rodziców, którzy płacili właśnie kierowcy za przewóz mebli . Będzie mi tego miejsca brakowało - pomyślałam i usiadłam na schodach czekając za Patty .

*oczami Patty *
Obudził mnie sms od Julie o treści:

*Wstawaj śpiochu ; ) , o 5.00 pod moim domem. Tylko wszystko weź, bo wiesz,że samolot się  nie zatrzyma jak czegoś zapomnisz . Hahahah ; * Do zobaczenia .*

No musiała mi to przypomnieć . Kiedyś jak jechaliśmy na wycieczkę szkolną , zapomniałam słuchawek do telefonu i zaczęłam się wydzierać na cały autobus , żeby kierowca się zatrzymał i zawrócił , bo zapomniałam słuchawek . Cała klasa zaczęła się śmiać i od tego czasu mi to wypominają . No ale pomijając tego sms'a , wstałam i wyłączyłam budzik w telefonie,który się nie przydał . Zjadłam śniadanie , wykąpałam się i ubrałam  jakieś wygodne rzeczy . Sprawdziłam czy wszystko mam i wyszłam z domu wraz z rodzicami , kierując się w stronę domu Julie . Wszyscy weszliśmy do samochodu i pojechaliśmy na lotnisko.
- Wyprowadzamy się , wyprowadzamy się , oł jejjeje . - śpiewałyśmy z Julie , rodzice cały czas nas uciszali, a my zachowywałyśmy się , tak jakbyśmy nigdy wcześniej nie wyjeżdżały za granicę , albo się nie przeprowadzały . Nie pamiętam już , kiedy ostatnio byłam tak podekscytowana . Miałam wrażenie, że jestem w szkole i właśnie wybieram się na wycieczkę . Torebkę mam wypchaną słodyczami i gazetami .Gdy byliśmy już na lotnisku ,wyszłyśmy z samochodu , a mój i Julie tata wyładował wszystkie walizki z bagażnika.
Julie przebiegła przez ulicę w kierunku hali odlotów , jakby dzięki temu miała się szybciej znaleźć w Nowym Jorku . Ja pożegnałam się jeszcze z rodzicami .
-Będziesz ostrożna, dobrze ? - zapytał tata z niepokojem .- Nie rób tam żadnych głupstw i słuchaj rodziców Julie .
- Tato , oczywiście,że będę ostrożna . - Nie słuchał mnie .
- Głupie zachowanie tutaj to jedno, ale za granicą, w obcym kraju, to zupełnie co innego , jeszcze bez naszej obecności- wtrąciła się mama .
- Mamo - przytuliłam ją- Wyjeżdżam tylko na jakiś czas bez Was , później przecież dojedziecie - nie musicie się o mnie martwić .- Pocałowałam ją , a później tatę i oddalając się od nich pokiwałam im . Przyśpieszyłam kroku by dogonić rodziców Julie. Dołączyliśmy do niej , po czym poszliśmy w stronę wyjścia do samolotu. Kiedy znaleźliśmy się w środku i zajęliśmy swoje miejsca moja przyjaciółka zbladła, a moje serce momentalnie zamarło .

____________________________________________________________________________________________________________

Nareszcie ukazał się kolejny rozdział, jakoś nie bardzo mam wenę , ale coś tam wypociłam . Mam nadzieję, że się chociaż komuś spodoba i że chociaż ktoś go skomentuje , bo mam wrażenie,że czytają i odwiedzają mój blog tylko z 2 osoby , a chciałabym żeby było ich więcej . Proszę tylko o krótki komentarz z Waszą opinią , który tak jak inne na pewno mnie zmotywuje do dalszego pisania i wezmę sobie go do serca . Pozdrawiam - Weronika ; * Z góry przepraszam za błędy .

1. Bardzo mi sie podoba ten rozdział : * ! xdd
    -Anita ;d

2. jest świetny jak pozostałe. Czekam na kolejny. Dawaj szybko

3. Szykuj się na długi komentarz xD
    Musisz wiedzieć, że jestem jakaś psychiczna, więc komenta czasami może być dziwna ;P
    Co do treści... Nie będę dużo słodzić, ale trochę napiszę na ten temat. Pierwszy rozdział... odrzuciły mnie zdjęcia. Nie za bardzo je lubię w opowiadaniu, bo według mnie powinno się je opisać słowami, a nie iść na skróty. Ale ciul z tym ;) Są błędy, ale każdy blogowicz je popełnia, chociażby w najmniejszym stopniu. Co do tematu, to na razie jest ok, ale widać, że akcja będzie się rozkręcać.
    Masz ode mnie plus, bo nie przepadam za opkami, które się dzieją w Polsce... Jakoś tak mam ;) I kolejny plus, bo w końcu imienniczki mają się wspierać, nie? xD
    Co do szablonu... Dla mnie jest ok, ale jakby ci się znudził i chciałabyś jakiś inny, to zapraszam na bloga Rockowej, może już widziałaś ;) http://rockowa-artystka.blogspot.com/
    Tak więc będę czytać tego bloga ;P
    Weny dużo życzę ;))
    Niezrównoważona
    PS. Jeśli chcesz to wpadnij na mojego bloga... tylko nie wiem czy tematyka cię nie odrzuci, bo piszę fan fiction potterowskie ;D
    [zaklinacze-dusz.blogspot.com]

1. Dziękuje Ci bardzo za ten komentarz, wiele on dla mnie znaczy. A zwłaszcza dlatego, że nareszcie są jakieś uwagi nad którymi mogę popracować. Co do szablonu szukałam odpowiedniego i nadal nie znalazłam, więc zajrzę na pewno na bloga, którego mi podałaś . Błędy - ciężko je zauważyć jak się pisze samemu bloga , co innego czytelnik, który widzi na pewno ich więcej . Postaram się już ich nie popełniać . Mam nadzieję, że kolejny rozdział , który teraz piszę Ci się spodoba , chociaż trudno wszystkim udogodnić . To jest mój pierwszy blog i mam nadzieję,że z czasem będzie on coraz lepszy. Oczywiście,że wpadnę do Ciebie na bloga i go skomentuję . Liczę na to,że nadal będziesz komentować moje rozdziały wyrażając swoją opinię . Jeszcze raz Dziękuje . Pozdrawiam - Weronika ♥

2. Jasne że będę komentować ;)) Wiem doskonale, jak komentarz dodaje weny i uśmiechu xD Mój blog też jest w praktyce pierwszy, więc :**
      A co do szablonu... to przecież można zamówić ;D Rockowa akurat ma wolną kolejkę xD
      Weny dużo życzę i dzięki xD

4. [Spam]
    Hej ! Chciała bym Cię zapraosic na mojego bloga o One Direction. Dopiero zaczęłam pisac ,więc mam nadzieje ,że blog Ci się spodoba. http://embrace-reality.blogspot.com/ Z góry przepraszam za spam ;))<3